Căutare produse

Coș de cumpărături

Nu aveti nici un produs in coș.

Stihl: constant aproape de clienții din întreaga lume

Fețele naturii sunt diverse. Ele întruchipează pădurile, terenurile agricole, parcurile urbane, rezervațiile naturale etc. Acesta este motivul pentru care produsele Stihl pot fi utilizate într-o gamă atât de variată de domenii. Fie că ne raportăm la peisagistică, silvicultură, industrie sau orice alte domenii, aspirația companiei este aceea de a face față oricăror provocări.

Viziunea Stihl este de a modela habitate durabile în întreaga lume. Motofierăstraiele, sculele electrice utile în silvicultură, agircultură, construcții, grădină și întreținerea spațiilor verzi au o contribuție majoră în conservarea, cultivarea și grija pentru natură.

Iar pentru ca viziunea Stihl să se îndeplinească, este necesar să se cunoscă nevoile aferente fiecărei regiuni în parte. Astfel, produsele necesare pot ajunge la clienți în timp util și în cantități suficiente. Acest lucru se realizează cu ajutorul echipelor de vânzări și celor aproape 40.000 de distribuitori Stihl din 160 de țări, răspândite pe 5 continente.

Alături de ceilalți distribuitori, lucrăm la același țel: acela de a identifica nevoile clienților și de a oferi soluții inovatoare și personalizate.

În funcție de o serie de elemente precum clima, vegetația sau locul de exploatare, echipamentele necesare fiecărei zone diferă. Spre exemplu, repartiția pădurilor și a terenurilor agricole constribuie semnificativ la alegerea echipamentelor Stihl potrivite.

În vreme ce Polonia dispune de 24% din suprafața sa acoperită de pădure, Africa de Sud dispune de o suprafață de doar 8% cu pădure, 80% din pământ fiind utilizat pentru agricultură.

Dacă analizăm câteva țări, vom remarca următoarele aspecte:

Polonia: principalii clienți sunt reprezentați de agricultori

Aproximativ din jumătatea suprafeței Poloniei este utilizată pentru agricultură. Principalul grup țintă aici sunt fermierii mici și medii. Tomasz Cichoński, directorul Stihl Polonia afirmă că aici la orice fermă este nevoie de un fierăstrău.

Polonia se bucură de o creștere economică și a industriei de mobilier, motiv pentru care echipamentele Stihl sunt tot mai căutate pe piața de acolo. De asemenea, utilizatorii privați acordă o tot mai mare importanță îngrijirii parcurilor și a grădinilor, iar produsele Stihl par să fie printre preferatele acestora. 

Africa de Sud: protejarea vegetației cu ajutorul motouneltelor

Piața din Africa de Sud este diametral opusă celei din Polonia, aceasta fiind determinată de cu totul alți factori. Aici sezonul rece este foarte scurt, iar sezonul cald durează 9 luni din an. Astfel, pe terenurile de acolo există foarte multă pășune uscată.

Acest lucru determină un risc mare de incendiu, ce depășește 60% din suprafața terenurilor. Pentru a preveni aceste incendii, fermierii obișnuiesc să taie vegetația cu ajutorul motocoaselor.

Acesta este produsul cel mai vândut din gama Stihl în acea zonă, unde chiar și porțiuni foarte mari de teren sunt întreținute cu motocoasa și nu cu mașina de tuns iarba, cum ar fi de așteptat. Un alt aspect interesant în această zonă este reprezentat de magazinele distribuitorilor, ce sunt gestionate de aceeași familie, de-a lungul generațiilor, exact ca în cazul familie Stihl.

India: grădina cu ceai, produs de specialitate

Parind Prabhudesai, managing director al STIHL India,afirmă că în India este imposibil să se raporteze la o unică piață. Aici există 24 de limbi oficiale, 29 de state și diverse grupuri etnice, aspecte ce contribuie la definirea unei piețe complicate. În același timp, Stihl își extinde prezența și cota de piață în această țară.

Spre exemplu, producția de ceai a crescut cu peste 40% în ultimii 15 ani, aspect ce se reflectă în cererea de produse specifice. Unul dintre cele mai căutate produse este Stihl FT 250, pe care fermierii în utilizează pentru a reduce crengile mari în timpul perioadei de creștere a arborilor de ceai, pentru a obține o recoltă superioară, din ramurile proaspete.

Această operațiune îmbunătățește calitatea ceaiului. De asemenea, există o cerere excelentă de motounelte și motofierăstraie în India.

Argentina: tropice, deșert, gheață

Argentina se situează pe un teritoriu extins, în care se regăsesc aproape toate tipurile de climă: de la tropicală la deșert și chiar gheață. Din aceste rațiuni produsele sunt variate, îndeplinind o varietate de sarcini. Aici, vânzarea de motounelte a crescut semnificativ din 2015.

Cu toate acestea, importarea produselor necesare nu este ușoară. Pe de o parte, există diverse restricții asupra importurilor, ceea ce înseamnă că pentru fiecare transport în parte este necesară o autorizație. Acest factor generează întârzieri în ceea ce privește livrarea anumitor produse, inventarul acestora fiind dificil de realizat.

Desigur, aceste fluctuații în import sunt specifice pieței argentiniene. Nu este neobișnuit ca importurile să fluctueze cu până la 50% de la un an la altul. Pe de altă parte, Argentina se caracterizează prin competitivitate ridicată. Pe piața de acolo există peste 60 de mărci ce produc segmentul de produse Stihl.

Indiferent de țară, Stihl se concentrează constant pe nevoile consumatorului, întrucât ei au înțeles că succesul afacerii depinde în mare măsură de gradul de satisfacție a acestuia. 

Sursa: www.blog.stihl.com

Adaugă comentariu nou

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
CAPTCHA
Această întrebare este necesară pentru prevenirea spam-ului.

Profită de promoțiile BIG

Abonează-te și selectează-ți interesele!

 

 

Mă abonez

Service Autorizat

Pentru toate produsele, atât în perioada de garanție cât și post-garanție.

SERVICE

Piese originale

Pentru reparații folosim doar piesele originale de la producători.

Vezi produsul în una dintre locațiile BIG

Te așteptăm în magazinele noastre și ale partenerilor noștri. Vezi locațiile.