Facebook Pixel
INFORMAȚII IMPORTANTE despre cum funcționează magazinele noastre în această perioadă afectată de virusul COVID-19.

Măsuri de protecție împotriva COVID-19

În această perioadă măsurile de protecție împotriva COVID-19 sunt foarte importante și vă recomandăm să respectați regulile temporare impuse de autorități pentru a preveni răspândirea virusului și pentru a evita îmbolnăvirea dvs și a celor dragi. #StațiAcasă cât mai mult timp posibil.

În același timp, vă informăm asupra măsurilor pe care le-am luat în ceea ce privește gestionarea magazinelor noastre și a comenzilor pe care le primim în această perioadă, cu scopul de a crea și menține condiții de siguranță maximă pentru angajații și clienții noștri. În cele ce urmează răspundem la cele mai frecvente întrebări pe care le au clienții noștri.

Program nou de funcționare

Începând din 25.03.2020, toate cele 7 magazine ale noastre funcționează după următorul program:

- Luni - Vineri: 08:00 - 16:00 (excepție Bistrița, unde e deschis până la 16:30)

- Sâmbătă: 09:00 - 13:00 (deschis doar la Bistrița și Cluj-Napoca, restul închis)

- Duminică: închis

- Programul de mai sus se aplică și tuturor centrelor de service (reparații)

În fiecare zi, după încheierea programului cu publicul, se efectuează dezinfecția spațiului și a mărfurilor din fiecare magazin. Având în vedere situația actuală, țineți cont de faptul că programul poate suferi modificări de pe o zi pe alta și vă rugăm să consultați această pagină pentru ultimele detalii.

Cum puteți comanda / achiziționa produse în siguranță

1. Vă recomandăm următoarele opțiuni de comandă la distanță:

a) Telefonic la numărul fiecărui magazin în parte. Găsiți aceste informații pe pagina de contact. Click aici.

b) Prin email la adresa unică comenzi@big.store.ro. Colegii vor redirecționa mesajul către magazinul care vă poate prelua comanda.

c) Pe site-ul nostru big.store.ro. Precizăm că pe site e imposibil să avem afișate toate produsele pe care le avem în magazine (cum ar fi piesele de schimb), motiv pentru care vă rugăm să folosiți și telefonul sau emailul pentru a ne adresa întrebări.

Cum puteți primi produse în siguranță

1. Prin ridicare marfă din magazin

a) Asigurăm condiții de maximă siguranță dezinfectând corespunzător pachetul pregătit pentru ridicare și asigurându-ne că în zona de livrare nu are acces decât o singură persoană, pe rând. Asigurăm un contact minim între angajați și clienți.

b) Ne asigurăm că dvs beneficiați în continuare de avantajele achiziției din magazin. Acest lucru presupune predarea montată a produsului și efectuarea instructajului de folosire și întreținere, cu păstrarea distanței corespunzătoare pentru siguranța dvs și a angajaților noștri.

2. Prin livrare proprie BIG STORE, efectuată de noi

a) această opțiune este disponibilă pentru distanțe de maxim 50 kilometri în jurul magazinelor din județele Cluj și Bistrița-Năsăud. Concret, în județul Cluj acoperim Cluj-Napoca, Turda, Huedin, Aghireș, Dej, iar în județul Bistrița-Năsăud acoperim toată suprafața acestuia.

b) livrarea este gratuită pentru comenzi de peste 2500 lei. La comenzi de sub 2500 lei se adaugă un cost de livrare de 50 lei.

c) livrarea proprie se asigură în maxim 5 zile lucrătoare și este efectuată de angajații noștri, păstrându-se aceleași condiții de siguranță menționate mai sus. Instructajul de folosire și montarea sunt incluse în acest serviciu.

3. Prin livrarea standard, prin curier

a) continuăm să livrăm produsele prin curier atât timp cât serviciile de curierat funcționează. Trebuie însă să ne așteptăm cu toții la unele întârzieri prin această metodă de livrare și poate chiar la măsuri mai drastice din partea autorităților care să ducă la restricții suplimentare. Vom actualiza acest paragraf dacă lucrurile se schimbă într-un fel sau altul.

Măsuri sanitare luate în magazine

- Dezinfectăm zilnic spațiile și marfa din magazin.

- Vă punem la dispoziție soluții sanitare pentru dezinfectarea mâinilor.

- Limităm accesul simultan al unui număr mare de oameni în interior.

- Vă rugăm să păstrați distanța de minim 2 metri față de alte persoane și să respectați liniile de demarcare lipite pe pardoseală.

- Recomandăm plata cu cardul, dacă este posibil.

- Încurajăm comenzile online sau la distanță prin telefon / email (detalii mai sus).

Detalii despre închirierea produselor

Serviciul de închirieri rămâne valabil în continuare, dar cu următoarele măsuri de protecție suplimentare:

- se face o singură închiriere pe zi, ceea ce înseamnă că un produs se închiriază doar la un singur client pe zi pentru a ne permite dezinfectare acestuia și predarea către clienții următori în condiții de siguranță maxime. Pentru o mai bună organizare și respectare a măsurilor sanitare vă rugăm să rezervați produsele prin formularul dedicat de pe pagina de închirieri.

- utilajele sunt dezinfectate corespunzător după fiecare recepție.

- utilajele aflate pe stoc sunt ferite de contactul cu marfa din magazin.