Service / Reparații

Vă punem la dispoziție reparatii rapide și de calitate, garantate de faptul că dispunem de mecanici profesioniști, instruiți și verificați periodic de către producători, dar și de stoc continuu de piese de schimb originale. Acest serviciu este valabil pentru toată gama de produse comercializate.

Înțelegem importanța funcționării optime a uneltelor și utilajelor dvs. Atunci când se defectează, știm că aveți nevoie de ele în cel mai scurt timp. De aceea avem doar mecanici profesioniști și instruiți periodic care se asigură că produsele ce intră în service-ul nostru sunt reparate și returnate în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiții.

Vă oferim servicii de Service Autorizat folosind doar piese de schimb originale, atât pentru produse aflate în garanție cât și pentru cele în cazul cărora garanția a expirat. Fiecare angajat care va efectua reparația pentru produsul dumneavoastră este instruit periodic și autorizat de către producători.

TIPURI DE REPARAȚII BIG STORE

Vă punem la dispoziție două modalități prin care vă puteți repara produsele defectate:

1. Aduceți produsele în cel mai apropiat centru de service BIG STORE

Aduceți și predați produsul în service, iar noi facem constatarea pe loc sau în cel mai scurt timp posibil și vă contactăm pentru a vă transmite oferta de reparație. Dacă sunteți de acord, reparația va fi efectuată în cel mai scurt timp posibil, cu piese originale și mecanici cu experiență, instruiți periodic de producători.

Avem pe stoc toate pisele uzuale de la principalele produse comercializate și stoc bun la celelalte, ceea ce înseamnă că reparațiile durează de regulă între 24 și 48 ore, în funcție de gradul de încărcare al centrelor noastre de service. Se întâmplă ca unele piese de la produsele mai rar întâlnite în piață să nu existe pe stoc, lucru care necesită comandă de la producător și astfel duce la o întârziere a reparației cu 1-3 zile lucrătoare. În mai puțin de 1% din cazuri pot exista întârzieri de 10 zile dacă e nevoie de comandă externă pentru piesele de schimb necesare.

Ce trebuie să faceți dvs

Aduceți produsul în cel mai apropiat centru de service BIG STORE sau sunați pentru detalii. Consultați lista de mai jos pentru adresele centrelor de service și telefon de contact.

2. Service la distanță (trimitere produse prin curier)

Vă punem la dispoziție și opțiunea de service la distanță dacă nu aveți posibilitatea de a vă prezenta la unul dintre centrele noastre de service. Iată mai jos ce pași presupune acest lucru.

  • Completați formularul de mai jos pentru a solicita o reparație la distanță”.
  • Vă contactăm pentru confirmare și alte detalii, după care trimitem curierul la dvs pentru ridicarea produsului.
  • Primim produsul, facem constatarea și vă transmitem oferta de reparație.
  • Dacă acceptați, reparăm produsul și îl trimitem spre dvs după achitarea facturii proforme prin transfer bancar. Cheltuielile de transport sunt suportate de noi.
  • Dacă nu acceptați vă retrimitem produsul înapoi prin curier în cel mai scurt timp. În acest caz, cheltuielile de transport sunt suportate de dvs. 

PIESE DE SCHIMB

Vă punem la dispoziție și posibilitatea de a comanda piese de schimb dacă știți deja ce probleme și necesități au produsele dvs. Completați formularul de mai jos pentru a ne oferi informațiile necesare, iar noi vă contactăm în cel mai scurt timp pentru o ofertă de preț.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Cât timp durează de obicei o reparație?

Este imposibil să estimăm acest lucru corect fără să știm mai întâi despre ce produs și despre ce problemă este vorba. Vă rugăm așadar să vă prezentați cu produsul care necesită reparație la unul dintre magazinele noastre pentru a primi pe loc o evaluare din partea mecanicilor.

2. Se acordă garanție pentru reparațiile efectuate?

Da, se acordă 3 luni (90 de zile) de garanție pentru fiecare componentă schimbată sau reparată.

3. Care sunt actele necesare pentru repararea produselor aflate în garanție?

  • garanția în original (semnată și ștampilată de către Vânzător, care trebuie să fie un dealer autorizat al mărcii repsective)
  • dovada plății (bon fiscal sau factura fiscală).

Dacă aveți întrebări vă rugăm să ne contactați prin email la comenzi@big.store.ro sau telefonic la 0730075218.