Facebook Pixel

SPECIALIȘTII BIG STORE TE AȘTEAPTĂ ÎN SERVICE-URILE NOASTRE

Împreună cu STIHL ROMÂNIA îți pregătim o ofertă de service pentru verificarea și revizia motoferăstrăului tău STIHL, astfel încât acesta să fie pregătit de lucru la venirea toamnei. Trebuie doar să vii cu utilajul în cel mai apropiat service BIG STORE (Dynamic Tools SRL) și să alegi un pachet de service pregătit de specialiștii noștri.


Valabilitate campanie:
01.08 - 01.10.2020


Service preventiv

Poți prelungi și îmbunătăți durata de folosire a motoferăstrăului tău STIHL practicând un service preventiv. Acest lucru înseamnă să vii în service-uri autorizate cu el pentru următoarele operațiuni:


Revizie generală cu schimbare de piese și accesorii (dacă e cazul)


Curățare motor și ansamblu de tăiere


Ascuțirea corectă a lanțului


Testare parametri de funcționare


Diverse alte operațiuni de verificare și întreținere

Beneficii campanie

În campania de Service 2020 oferim clienților care se prezintă în magazinele noastre diverse beneficii financiare și nu numai, valabile exclusiv pe perioada campaniei. Vezi mai jos care sunt aceste beneficii:


Reduceri de prețuri pentru șine și lanțuri conform ofertei afișate în magazine


Reduceri de prețuri pentru piese de schimb și accesorii conform ofertei afișate în magazine


Reduceri de prețuri la manopera de service-uri conform ofertei afișate în magazine


Posibilitatea participării la Concursul Online cu premii STIHL (detalii mai jos și în magazine)

PACHETE DE SERVICE

Vezi mai jos ce conțin pachetele de service pe care le poți alege în magazinele noastre

PACHET ECONOMIC


Filtru de aer


Bujie


Sorb


Ex. manoperă: Ascuţire lanț


Ex. manoperă: Curățare utilaj


Ex. manoperă: Verificare tehnică

PACHET EXTINS


Filtru de aer


Bujie


Sorb


Lanț


Șină


Roată de lanț


Ex. manoperă: Curățare motor


Ex. manoperă: Verificare tehnică

Reducerile exacte pentru piese și manoperă sunt stabilite în magazin. Te rugăm să alegi din lista de mai jos cel mai apropiat service și să suni pentru programare sau informații.

SERVICE LA DISTANȚĂ

Îți punem la dispoziție opțiunea de service la distanță dacă nu ai posibilitatea de te prezenta la unul dintre centrele noastre de service. Costul transportului este suportat de către noi, iar mai jos poți găsi detalii despre pașii pe care trebuie să-i urmezi în acest proces.

1. Completezi formularul PROGRAMARE SERVICE pentru a solicita o reparație la distanță.

2. Te contactăm pentru mai multe detalii și pentru a-ți face oferta de preț.

3. Dacă accepți oferta de reparație trimitem curierul să ridice produsul.

4. Reparăm produsul și îl returnăm tot prin curier rapid în cel mai scurt timp.

PARTICIPĂ LA CONCURS PENTRU A CÂȘTIGA UN MOTOFERĂSTRĂU STIHL

Clienții care se prezintă în service-urile noastre în perioada 01 August - 01 Octombrie 2020 și achiziționează unul dintre PACHETELE DE SERVICE pentru motoferăstraie disponibile în magazine au posibilitatea de a câștiga un motoferăstrău STIHL prin tragere la sorți. Pentru a participa aveți nevoie de bonul fiscal din magazin și de completarea online a formularului de campanie disponibil pe site-ul Stihl România.


Iată modelele pe care le poți câștiga în concurs:

Apasă pe buton pentru completare dacă ai fost deja în magazin pentru o revizie la motoferăstrăul tău STIHL.

COMPLETEAZĂ AICI