Facebook Pixel

Service / Reparații

Vă punem la dispoziție reparatii rapide și de calitate, garantate de faptul că dispunem de mecanici profesioniști, instruiți și verificați periodic de către producători, dar și de stoc continuu de piese de schimb originale. Acest serviciu este valabil pentru toată gama de produse comercializate. Înțelegem importanța funcționării optime a uneltelor și utilajelor dvs. Atunci când se defectează, știm că aveți nevoie de ele în cel mai scurt timp. De aceea avem doar mecanici profesioniști și instruiți periodic care se asigură că produsele ce intră în service-ul nostru sunt reparate și returnate în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiții.

Vă oferim servicii de Service Autorizat folosind doar piese de schimb originale, atât pentru produse aflate în garanție cât și pentru cele în cazul cărora garanția a expirat. Fiecare angajat care va efectua reparația pentru produsul dumneavoastră este instruit periodic și autorizat de către producători.

Reparație la distanță prin curier

Vă punem la dispoziție opțiunea de service la distanță dacă nu aveți posibilitatea de a vă prezenta la unul dintre centrele noastre de service. Costul transportului este suportat de către noi, iar mai jos puteți găsi detalii despre pașii pe care trebuie să-i facem în acest proces.

1. Completați formularul de mai jos pentru a solicita o reparație la distanță.

2. Vă contactăm pentru mai multe detalii și pentru a vă face oferta de preț.

3. Dacă acceptați oferta de reparație trimitem curierul să ridice produsul de la dvs.

4. Reparăm produsul și îl returnăm tot prin curier rapid la dumneavoastră.

Aduceți produsul în centrele BIG STORE

Aduceți și predați produsul în service, iar noi facem constatarea pe loc sau în cel mai scurt timp posibil și vă contactăm pentru a vă transmite oferta de reparație. Dacă sunteți de acord, reparația va fi efectuată în cel mai scurt timp posibil, cu piese originale și mecanici cu experiență, instruiți periodic de producători. Consultați lista de mai jos pentru adresele centrelor de service și telefon de contact.

Cluj-Napoca, CJ

str. Fabricii de Zahăr, 93A

0730 075 218

Link locație Google Maps

Bistrița, BN

str. Industriei, nr 3

0730 075 232

Link locație Google Maps

Beclean, BN

str. Mihail Kogălniceanu, 32

0263 343 800

Link locație Google Maps

Năsăud, BN

Bulevardul Grănicerilor, 43

0730 075 234

Link locație Google Maps

Ilva Mică, BN

str. Principală, 854

0263 373 707

Link locație Google Maps

Drobeta T. Severin, MH

str. Traian, nr 84

0730 075 227

Link locație Google Maps

Băile Herculane, CS

str. Trandafirilor, nr 56

0255 561 379

Link locație Google Maps

Comandați piese de schimb

Vă punem la dispoziție și posibilitatea de a comanda piese de schimb dacă știți deja ce probleme și necesități au produsele dvs. Completați formularul de mai jos pentru a ne oferi informațiile necesare, iar noi vă contactăm în cel mai scurt timp pentru o ofertă de preț .

Întrebări frecvente

1. Cât timp durează de obicei o reparație?

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Cât timp durează de obicei o reparație?

Este imposibil să estimăm acest lucru corect fără să știm mai întâi despre ce produs și despre ce problemă este vorba. Vă rugăm așadar să vă prezentați cu produsul care necesită reparație la unul dintre magazinele noastre pentru a primi pe loc o evaluare din partea mecanicilor.

2. Se acordă garanție pentru reparațiile efectuate?

Da, se acordă 3 luni (90 de zile) de garanție pentru fiecare componentă schimbată sau reparată.

3. Care sunt actele necesare pentru repararea produselor aflate în garanție?

  • garanția în original (semnată și ștampilată de către Vânzător, care trebuie să fie un dealer autorizat al mărcii repsective)
  • dovada plății (bon fiscal sau factura fiscală).

Dacă aveți întrebări vă rugăm să ne contactați prin email la comenzi@big.store.ro sau telefonic la 0730075218.