Service & Reparații

Reparații, întreținere și revizii scule electrice și motounelte din domeniile de construcții, agricultură, industrie, grădinărit și întreținere spații verzi etc

Service

autorizat

Personal

calificat

Piese

originale

Branduri pe care le reparăm

...și altele

Locații de service

Aduceți produsul în service, facem constatarea în cel mai scurt timp posibil și vă transmitem oferta de reparație.

  • Cluj-Napoca, str. Fabricii de Zahăr 93A

    L-V: 08-17 / S: 08-12

    Tel: 0371 517 154

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key
  • Bistrița, str. Industriei, nr 3

    L-V: 08-18 / S: 09-13

    Tel: 0372 060 000 

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key
  • Beclean (BN), str. M. Kogălniceanu, nr 32

    L-V: 08-17 / S: 08-12

    Tel: 0771 060 895

  • Năsăud (BN), Bdul Grănicerilor, nr 43

    L-V: 08-17 / S: 08-12

    tel: 0730 075 234

  • Ilva Mică (BN), str. Principală, nr 854

    L-V: 08-17 / S: 08-12

    tel: 0730 075 223

  • Drobeta T. Severin (MH), str. Traian, nr 84

    L-V: 08-17 / S: 08-12

    tel: 0730 075 229

  • Băile Herculane (CS), str. Trandafirilor, nr 56

    L-V: 08-17 / S: 08-12

    tel: 0255 561 379

Întrebări frecvente

1. Cât timp durează de obicei o reparație?

Pentru o estimare corectă trebuie să știm despre ce problemă este vorba. Veți primi o evaluare din partea mecanicilor noștri când aceștia vor putea să vadă produsul sau să discute cu dvs.

2. Se acordă garanție pentru reparațiile efectuate?

Da, se acordă 3 luni (90 de zile) de garanție pentru fiecare componentă schimbată sau reparată.

3. Care sunt actele necesare pentru repararea produselor în garanție?

Aveți nevoie de garanția în original (semnată și ștampilată de către Vânzător, care trebuie să fie un dealer autorizat al mărcii respective) și de dovada plății (bon fiscal sau factura fiscală).

Reparație la distanță

Vă punem la dispoziție opțiunea de service la distanță dacă nu aveți posibilitatea de a vă prezenta la unul dintre centrele noastre de service. Costul transportului este suportat de către noi, iar mai jos puteți găsi detalii despre pașii acestui proces:

Pasul #1: Completați formularul de mai jos pentru a solicita o reparație la distanță.

Pasul #2: Vă contactăm pentru mai multe detalii și pentru a vă face oferta de preț.

Pasul #3: Dacă acceptați oferta de reparație trimitem curierul să ridice produsul.

Pasul #4: Reparăm produsul și îl returnăm tot prin curier rapid la dumneavoastră

Comandați piese de schimb

Știți deja ce probleme și necesități au sculele dvs? Completați formularul de mai jos pentru a ne oferi informațiile necesare, iar noi vă contactăm în cel mai scurt timp pentru o ofertă de preț.