TERMENI ȘI CONDITII PRIVIND VÂNZAREA PE SITE-UL BIG.STORE.RO DE CĂTRE DYNAMIC TOOLS SRL

Acesti termeni si conditii se pot modifica. Va rugam ca atunci cand intrati pe aceasta pagina de internet sa revedeti aceasta rubrica pentru a avea cunostinta de termenii si conditiile aplicabile la data la care Dvs. utilizati pagina de internet si plasati comanda.

VÂNZĂTORUL produselor pe care le comandati si cumpărăti de pe aceasta pagina de internet este:

  • Denumire: Dynamic Tools SRL
  • Sediul social: Bistrița, strada Împăratul Traian nr 8, județul Bistrița - Năsăud
  • Numar de ordine in registrul comertului: J06/19/1998
  • Cod unic de inregistrare: RO10137316
  • Persoană de contact: Timea Motofolea
  • Telefon: 0730 075 233 (L-V: 09:00 - 17:00, S: 09:00 - 12:00)
  • E-mail: comenzi@big.store.ro (timp de răspuns maxim 1 zi lucrătoare)

ACCEPTAREA CONDIȚIILOR. CONTRACTUL DE VÂNZARE - CUMPĂRARE

Orice Cumpărător va plasa o comandă numai după ce a luat la cunoștință termenii si condițiile de Vânzare indicate pe acest ecran în momentul plasării comenzii.

Prin plasarea comenzii Cumpărătorul declară în mod expres că le acceptă fără rezerve. In cazul in care Cumparatorul nu este de acord cu termenii si condițiile de Vânzare ale Vânzătorului nu va putea cumpăra produse de la acesta.

Acest document reglementează relația contractuală dintre Vânzător și clientul său, Cumpărătorul care plaseaza comanda, ambele părți acceptându-l fără rezerve. Documentul are valoare de contract.

Acești Termeni și Condițiile de Vânzare vor avea prioritate față de orice alte condiții conținute în orice alt document. 

INFORMAȚII DE PLATĂ

Despre preț și metode de plată

Prețurile afișate pe site sunt Prețurile Recomandate de Producător (PRP), la care pot fi aplicate reduceri periodice în funcție de campaniile derulate de Vânzător.

Prețul facturat clientului este prețul indicat la confirmarea comenzii trimise de către Vânzător.

Prețul indicat pentru fiecare produs este exprimat în lei (RON) și nu include transportul.

Prețul indicat în confirmarea comenzii este prețul final, cuprinzând inclusiv toate taxele suplimentare, dacă este cazul inclusiv TVA pentru România.

Preţurile pot fi modificate periodic, înţelegându-se că produsele comandate vor fi facturate la preţul în vigoare în momentul înregistrării comenzii. Prețul, modalitatea și termenul de plată sunt specificate de fiecare dată când dumneavoastră finalizați comanda.

Pentru o verificare corespunzătoare a tuturor detaliilor comenzii, atunci când finalizați comanda, aveți obligația de a verifica produsele introduse în coșul de cumpărături și prețul acestora, înainte de a comanda și achita.

Ofertele promoţionale nu sunt valabile decât pe durata de valabilitate menţionată în oferta promoțională și în limita stocurilor disponibile.

Plata produselor se poate efectua în mai multe modalități:

1. RAMBURS, la curier, în momentul livrării produselor.

2. PRIN TRANSFER BANCAR, după emiterea unei facturi proforme în urma comenzii.

3. PRIN PLATĂ CASH SAU CU CARDUL LA CURIER, în momentul livrării produselor.

4. PRIN PLATĂ CASH SAU CU CARDUL LA MAGAZIN, dacă ați selectat ridicarea produselor din unul dintre magazinele BIG STORE.

5. PLATA SECURIZATĂ ONLINE, prin CARD BANCAR Visa/Mastercard, prin APPLE PAY sau prin GOOGLE PAY.

Magazinul online www.big.store.ro foloseste pentru tranzacțiile online serviciile STRIPE și SHOPIFY PAYMENTS.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul procesatorului de plăți. Magazinul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dvs.

INFORMAȚII DE LIVRARE

Termeni de livrare

Livrarea se face numai pe teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat cu care Vânzătorul se află în relație comercială la momentul plasării comenzii (FAN CURIER, SAMEDAY etc).

Produsele aflate pe stoc vor pleca către client în maxim 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Produsele nedisponibile pe stoc vor pleca imediat ce furnizorul Vânzătorului onorează comanda (in functie de termenul de livrare oferit de furnizor, acest termen poate varia de la 14 la 30 zile lucrătoare ). 

Din motive de disponibilitate, o comandă poate fi livrată clientului în mai multe tranșe, dar clientul efectuează doar o singură plată. Dacă clientul dorește două sau mai multe locații de livrare, va plasa două sau mai multe comenzi, fiecare cu costurile de livrare aferente. 

Toate comenzile plasate pe această pagină de internet sunt pentru achiziționarea de produse destinate utilizării de către Cumpărător. Clienții sau destinatarii produselor trebuie să se abțină de la orice revânzare profesională, parțială sau totală a produselor. Vânzătorul declină orice răspundere juridică pentru activități de revânzare cu privire la care plata impozitelor nu a fost efectuată de client.

Sunt considerate cazuri de forță majoră si scutesc pe Vânzător de obligația sa de livrare, situații precum: război, revoltă, incendiu, greve, accidente și imposibilitatea de a fi aprovizionat. 

Verificați întotdeauna pachetul la sosire și faceți sesizare transportatorului în caz de lipsuri sau degradare.

Costuri de livrare

1. Pentru produsele cu valoare mai mică de 500 lei, transportul costă 35 lei și este achitat de către Cumpărător.

2. Pentru produsele cu valoare mai mare de 500 lei, transportul este achitat de Vânzător.

De asemenea, produsele pot fi ridicate de către Cumpărător, personal, de la sediul magazinelor BIG STORE (Dynamic Tools) sau de la sediul firmelor de curierat utilizate pentru livrare.

INFORMAȚII DE RETURNARE

Conform Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, vă prezentăm politica BIG STORE (Dynamic Tools) privind returnarea produselor: 

Dacă un produs achiziționat nu vă mulțumește 100%, el poate fi returnat în 15 zile calendaristice după momentul livrării / ridicării de către Cumpărător. Returul va fi valabil dacă mesajul de retur prin intermediul (detalii pe această pagină) este trimis în maxim 15 zile calendaristice sau dacă produsul este adus la unul dintre magazinele noastre în același interval de timp. 

Unele produse au o politică de retur specifică, motiv pentru care vă recomandăm să citiți condițiile de mai jos cu atenție. Serviciul de 15 zile drept de retur nu afectează în niciun fel drepturile legale de retur în 14 zile pentru comerț la distanță. 

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Condiții generale privind returul produselor

  • Costul de transport pentru retur este suportat de client dacă este trimis prin curier sau gratuit dacă este adus la sediul magazinului.
  • În cazul în care produsul se returnează la showroom, iar modalitatea de plată a fost prin transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, nu în numerar la casierie.
  • Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise către Cumpărător.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție în original și cu toate documentele care au fost livrate împreună cu produsul. 
  • Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau bonusuri acestea trebuie returnate.
  • Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor, Cumpărătorul trebuie să se asigure că doar unul singur a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă dacă sunt sigilate. 
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, produsul se acceptă doar dacă este sigilat. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor desigilate din valoarea totală. 
  • Dacă produsul a fost desigilat și testat de către client, trebuie adus curat pentru ca returul să fie acceptat. 
  • Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului.

Returnarea prin formularul online

În formularul online puteți opta între 2 tipuri de retur: ramburs sau voucher

Ramburs (dacă ați achitat ramburs sau prin transfer bancar)

Dacă alegeți ramburs, este necesar să trimiteți produsul în ambalajul original și să suportați cheltuielile de transport. Nu uitați ca înainte de a cere acest lucru să vă asigurați că produsul respectă toate condițiile stipulate mai sus. 

Vom returna banii în contul specificat în formularul de retur sau direct pe card dacă ați achitat online. Banii vor fi vizibili în contul dvs în maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea cererii de retur. 

Voucher (dacă ați achitat ramburs sau prin transfer bancar)

Dacă alegeți voucher, acesta va avea valoarea comenzii inițiale și va fi valabil pentru o perioadă de un 1 an de zile. 

  • Dacă alegeți un produs de o valoare mai mică decât cel plătit anterior, vă returnăm diferența într-un cont bancar specificat de dvs. în maxim 14 zile lucrătoare. 
  • Dacă alegeți un produs de o valoare mai mare decât cel plătit anterior, va trebui să achitați diferența folosind una dintre metodele de plată disponibile la checkout.

Card bancar (dacă ați plătit direct cu cardul online)

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

GARANȚIE STANDARD

Informații despre garanția standard

Toate produsele comercializate pe site-ul big.store.ro sunt noi și dispun de condiții de garanție conform politicii producătorilor și legislației în vigoare.

Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul.

Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul dacă:  

  • corespund descrierii făcute de Vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care Vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
  • corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
  • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
  • fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. 

În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform prevederilor legale in vigoare sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. 

Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a primit produsele. 

Garanţia legală de conformitate este protecția juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligația legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă. 

Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator. 

Vânzătorul poate oferi o garanție comercială (care acoperă orice defect existent la livrare).

Garanția comercială acordată consumatorului de către Vânzător pentru defecte existente la livrare, care nu au fost în niciun fel cauzate de consumator este de 2 ani pentru echipamente și produse de folosință îndelungată.

Perioada de timp stabilită pentru remedierea reparației este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a intrat în posesia produsului.

Pentru produsele de folosinţă îndelungată Vânzătorul va furniza consumatorului: certificat de garanție, manual de instrucțiuni / utilizare / instalare, declarații de conformitate, fișe tehnice etc.

Pentru a beneficia de garanție consumatorul trebuie să prezinte documentul de achiziție al produsului și certificatul de garanție. 

În cazul lipsei conformității, Consumatorul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, prin reparare sau înlocuire fără plată, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

Prin urmare, pentru aducerea la conformitate a eventualelor defecte apărute în perioada de garanție, produsele pot fi predate la oricare dintre sediile BIG STORE (Dynamic Tools) sau trimise prin curier după contactarea Vânzătorului.

La achiziționarea produsului veți primi un certificat care va detalia toate drepturile Dvs.

Service-urile unde se pot efectua reparații și intervenții sunt disponibile la toate locațiile Vânzătorului BIG STORE (Dynamic Tools).

Oferim Service Autorizat pentru toate produsele comercializate, care vă stă la dispoziție atât în perioada de garanție cât și post-garanție, pentru a asigura funcționarea în condiții optime a produselor cumpărate de pe big.store.ro sau din magazinele noastre fizice. 

Vă garantăm că nu se percep alte taxe sau comisioane în afara prețurilor afișate pe site și a celor stipulate în acest text. 

Vă stăm la dispoziție pentru orice întrebări sau nelămuriri prin telefon sau formularul de pe pagina de contact. 

Informații despre garanția extinsă (în curând)

Toate produsele comercializate în magazinele noastre fizice sau prin intermediul website-ului big.store.ro beneficiază de garanție 2 ani pentru persoane fizice și 1 an pentru persoane juridice. Detalii despre garanția extinsă disponibile în curând.

Citiți mai multe pe pagina dedicată garanției.

RĂSPUNDEREA VÂNZĂTORULUI

Responsabilitatea Vânzătorul este limitată la valoarea produsului în cauză, valoare la data Vânzării.  

Vânzătorul își rezervă dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE.

Vânzătorul nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si Conditiilor.

Vânzătorul nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site.

Vânzătorul nu este responsabil pentru daune de niciun fel, materiale, morale sau corporale, care ar putea rezulta dintr-o funcționare defectuoasă sau dintr-o utilizarea necorespunzătoare a produselor comercializate. Același lucru se aplică în cazul oricăror modificări ale produselor.

În orice caz, responsabilitatea Vânzătorul va fi limitată la valoarea comenzii și nu poate fi pusă în discutie pentru erori sau omisiuni simple, care ar fi putut fi prezente în ciuda tuturor precauțiunilor luate de Vânzător în prezentarea produse.

SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIILOR 

Orice problemă cauzată de produsele prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile de la data sesizării în scris a problemelor de către client.

Pentru sugestii, întrebări și reclamații ne puteți contacta de luni până vineri (între orele 8:00 și 12:00 și între orele 13:30 și 16:00) la tel: 0372 060 001 sau prin e-mail la comenzi@big.store.ro.

Primești 700 puncte de loializare pentru abonarea la newsletter

Fă-ți cont dacă nu ai deja, abonează-te la newsletter și primești automat în cont 700 puncte de loializare în valoare de 7 RON! În plus, ești primul care află de reduceri și campanii!